ОНЛАЙН-КУРС
ФІЛОСОФІЯ ТА ЛІТЕРАТУРА
З 29 КВІТНЯ, 9 ЛЕКЦІЙ
Що класики можуть сказати про нас самих?
Курс "Філософія та література" — це спроба пізнати себе через живу розмову з класиками світової літератури та філософії. На прикладі відомих творів ми з'ясуємо засади власного світогляду і ретельніше осмислимо свої цінності.
........................Курс "Філософія та література" – це спроба пізнати себе через живу розмову з класиками світової літератури та філософії. На прикладі відомих творів ми з'ясуємо засади власного світогляду і ретельніше осмислимо свої цінності.
ТРИ КИТИ КУРСУ:
ДОСВІДЧЕНИЙ ЛЕКТОР
ЗАГЛИБЛЕННЯ У ТВОРИ КЛАСИКІВ
САМОПІЗНАННЯ ТА САМОФОРМУВАННЯ
Заняття вестиме філософ, письменник та публічний інтелектуал Володимир Єрмоленко, в арсеналі якого численні дослідження на перетині філософії, літератури та політичної теорії.
Лекції побудовані навколо обговорення праць знаменитих письменників та філософів. Ніцше, Руссо, Фройд та інші стануть нашими співрозмовники.
Ми торкнемося таких філософських питань, як любов, свобода, насильство, совість, відповідальність – і спробуємо прояснити засади власного світогляду.
САМОПІЗНАННЯ
ТА САМОФОРМУ-ВАННЯ
ПРО КУРС
ЧЕКАЄ НА КУРСІ
ЩО ВАС
Яким би не було розмаїття жанрів, стилів та образів, усе зводиться до одного – до людини. Через історії ми пізнаємо і розкриваємо себе. Під час курсу ми побачимо як багато література може розповісти нам про нас самих.
Під час курсу ми заглибимося у праці письменників, що порушували філософські проблеми, і обговоримо праці філософів, які вдавалися до літературної форми. Ми побачимо, що найцікавіші відкриття часто відбуваються на перетині дисциплінарної строгості та літературної образності.
Твори класиків світової літератури і філософії – це концентрований вияв ідей свого часу. Долучившись до них, ми спробуємо краще зрозуміти ті явища, які визначають наше життя – любов, свободу, відповідальність, владу – і зрозуміти власні переконання та цінності.
ПРО ЩО МОЖЕ РОЗПОВІСТИ ЛІТЕРАТУРА?
ДЕ ПРОЛЯГАЄ МЕЖА МІЖ ФІЛОСОФІЄЮ ТА ЛІТЕРАТУРОЮ?
ПІЗНАТИ СЕБЕ ЧЕРЕЗ ЛІТЕРАТУРУ
ПРОГРАМА
29.04.......1 ЛЕКЦІЯ.........Розум та емоція
Теми: Філософія та література: чому це пара? Розум та емоції: вороги чи партнери? Концепт та історія (story): як вони пов'язані? Як письменники стають геніальними філософами і навпаки. Філософія та література як робота над собою. Перетворення вад на переваги. Що таке траєкторія життя? Огляд тем курсу.
06.05.......2 ЛЕКЦІЯ.......Далекість і близькість
Теми: Чому ми прагнемо близькості? Чому далекість може бути позитивною. Далекість і близькість як метафори культури. Щирість та маска. Проблема трансцендентності

Джерела: Данте, «Божественна комедія». Д.Г. Лоуренс, «Коханець леді Чаттерлей». Мадам де Лафаєт, «Принцеса Клевська». Марґеріт Дюрас, «Коханець». Жан-Жак Руссо, «Сповідь». Е.Т.А. Гофман, оповідання.

Епохи: середньовіччя, бароко, романтизм, символізм, постмодернізм.
13.05........3 ЛЕКЦІЯ.........Насолода і страждання
Теми: Чи можна «правильно» страждати? Чи може страждання бути позитивним? Чи може насолода бути шляхом до вищої мети? Гедонізм та аскетизм в культурі: хвилі та цикли. Мазогедонізм. Гедоністична і мазохістична модернізація. Чи може щастя бути єдиною метою?

Джерела: Леопольд фон Захер-Мазох: «Венера в хутрі», «Дон Жуан з Коломиї», Джакомо Казанова: «Історія мого життя». Новаліс, «Фрагменти». Володимир Винниченко, «Хочу!». Марко Вовчок, «Народні оповідання». Деніел Ґілберт, «Спотикаючись об щастя».

Епохи: рококо, романтизм, постромантизм.
20.05........4 ЛЕКЦІЯ........Свобода і відповідальність
Теми: Що важливіше: свобода чи відповідальність? Що краще: брати на себе чи скидати з себе? Філософія повернення та філософія стрибка. Психоаналіз батька та психоаналіз сина. Верблюд Ніцше та Оґр Мішеля Турньє.

Джерела: Фридрих Ніцше, «Так казав Заратустра». Мішель Турньє, «Вільшаний король». Зиґмунд Фройд, «По той бік принципу насолоди». Сабіна Шпільрайн, «Деструкція як причина становлення». Ромен Ґарі, «Обіцяння на світанку». Еміль Ажар, «Життя попереду», Володимир Винниченко, «Записки кирпатого Мефістофеля»

Епохи: філософія життя, психоаналіз.
27.05.......5 ЛЕКЦІЯ.......Релігія і Бог
Теми: Бог як культурний персонаж. Монотеїзм та політеїзм. Ренесанс і тілесність Бога. Бароко і присутність Бога. Класицизм і правила Бога. Романтизм і емоція Бога. Чи правий Ніцше в його атаці на християнство? Що таке атеїзм 2.0? Що таке секуляризація і чому вона важлива для релігії?

Джерела: Данте, «Божественна комедія». Тереза Авільська, історія її життя. Христос Мікеланджело і Христос П'єтро Аретіно. Берніні і «Екстаз святої Терези». Ніцше, «Ecce Homo». Ален де Ботон і «атеїзм 2.0», Ерік-Еммануель Шмітт, «Оскар і рожева пані»

Епохи: середньовіччя, ренесанс, бароко, філософія життя, сучасність.
Показати більше
03.06.......6 ЛЕКЦІЯ........Любов та еротика, жінки і чоловіки
Теми: Що таке сонячна еротика? Що таке темна еротика? Що таке ерополітика і чому вона шкідлива? Образ Дон Жуана в культурі – Тирсо де Моліна, Мольєр, Моцарт, Гофман, Леся Українка. Образ «фатальної жінки» в культурі. Що таке патріархальність в літературі? Жінка обожнювана і зневажена: кейс Альми Малер.

Джерела: Казанова, «Історія мого життя». Тирсо де Моліна, «Севільський ошуканець». Леся Українка, «Камінний господар». Артур Шніцлер, «Сновидна новела». Альма Малер, мемуари. Юрій Косач «Володарка Понтиди».

Епохи: бароко, рококо, романтизм, fin de siècle, ХХ століття.
10.06.........7 ЛЕКЦІЯ..........Насильство та ніжність
Теми: чому люди люблять насильство? Що таке романтизація насильства? Чому люди хочуть іти на війну? Що таке ніжність? Чи може тендітність (fragility) бути чеснотою? Європа як проєкт звуження простору для насильства.

Джерела: Аґатон, «Молоді люди сьогоднішнього дня». Джозеф Конрад, «Серце темряви». Чак Поланік, Fightclub. Софія Андрухович, «Амадока», Джонатан Літтел «Ласкаві», Маріанна Кіяновська, «Бабин Яр. Голосами»

Епохи: fin de siècle, Друга світова війна, сучасність.
17.06...........8 ЛЕКЦІЯ..........Література і політика
Теми: Чому слова можуть вбивати? Чому письменники і філософи часом підтримують тоталітаризм? Що таке фашизм, нацизм, расизм та комунізм? Чи можуть вони повторитися?

Джерела: Джордж Оруел, «1984», Леон Фейхтванґер, «Москва в 1937», Андре Жид, «Повернення в СРСР», Артур Кестлер, «Темрява опівдні», Мирослав Маринович «Всесвіт за колючим дротом»

Епохи: ХХ і ХХІ століття.
24.06........9 ЛЕКЦІЯ.........Україна та Європа
Теми: Європа як звуження простору для насильства. Україна: «незавершений проєкт» звуження простору для насильства. Україна і латинська культура. Україна і Рим. Україна і романтизм. Україна і просвітництво. Україна і ХХ століття. Європа та Україна сьогодні. Підсумки.
29.04.......1 ЛЕКЦІЯ.........
РОЗУМ ТА ЕМОЦІЯ
Теми: Філософія та література: чому це пара? Розум та емоції: вороги чи партнери? Концепт та історія (story): як вони пов'язані? Як письменники стають геніальними філософами і навпаки. Філософія та література як робота над собою. Перетворення вад на переваги. Що таке траєкторія життя? Огляд тем курсу.
06.05.......2 ЛЕКЦІЯ.......
ДАЛЕКІСТЬ І БЛИЗЬКІСТЬ
Теми: Чому ми прагнемо близькості? Чому далекість може бути позитивною. Далекість і близькість як метафори культури. Щирість та маска. Проблема трансцендентності

Джерела: Данте, «Божественна комедія». Д.Г. Лоуренс, «Коханець леді Чаттерлей». Мадам де Лафаєт, «Принцеса Клевська». Марґеріт Дюрас, «Коханець». Жан-Жак Руссо, «Сповідь». Е.Т.А. Гофман, оповідання.

Епохи: середньовіччя, бароко, романтизм, символізм, постмодернізм.
13.05........3 ЛЕКЦІЯ.........
НАСОЛОДА І СТРАЖДАННЯ
Теми: Чи можна «правильно» страждати? Чи може страждання бути позитивним? Чи може насолода бути шляхом до вищої мети? Гедонізм та аскетизм в культурі: хвилі та цикли. Мазогедонізм. Гедоністична і мазохістична модернізація. Чи може щастя бути єдиною метою?

Джерела: Леопольд фон Захер-Мазох: «Венера в хутрі», «Дон Жуан з Коломиї», Джакомо Казанова: «Історія мого життя». Новаліс, «Фрагменти». Володимир Винниченко, «Хочу!». Марко Вовчок, «Народні оповідання». Деніел Ґілберт, «Спотикаючись об щастя».

Епохи: рококо, романтизм, постромантизм.
20.05........4 ЛЕКЦІЯ........
СВОБОДА І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Теми: Що важливіше: свобода чи відповідальність? Що краще: брати на себе чи скидати з себе? Філософія повернення та філософія стрибка. Психоаналіз батька та психоаналіз сина. Верблюд Ніцше та Оґр Мішеля Турньє.

Джерела: Фридрих Ніцше, «Так казав Заратустра». Мішель Турньє, «Вільшаний король». Зиґмунд Фройд, «По той бік принципу насолоди». Сабіна Шпільрайн, «Деструкція як причина становлення». Ромен Ґарі, «Обіцяння на світанку». Еміль Ажар, «Життя попереду», Володимир Винниченко, «Записки кирпатого Мефістофеля»

Епохи: філософія життя, психоаналіз.
27.05.......5 ЛЕКЦІЯ.......
РЕЛІГІЯ І БОГ
Теми: Бог як культурний персонаж. Монотеїзм та політеїзм. Ренесанс і тілесність Бога. Бароко і присутність Бога. Класицизм і правила Бога. Романтизм і емоція Бога. Чи правий Ніцше в його атаці на християнство? Що таке атеїзм 2.0? Що таке секуляризація і чому вона важлива для релігії?

Джерела: Данте, «Божественна комедія». Тереза Авільська, історія її життя. Христос Мікеланджело і Христос П'єтро Аретіно. Берніні і «Екстаз святої Терези». Ніцше, «Ecce Homo». Ален де Ботон і «атеїзм 2.0», Ерік-Еммануель Шмітт, «Оскар і рожева пані»

Епохи: середньовіччя, ренесанс, бароко, філософія життя, сучасність.
Показати більше
03.06.......6 ЛЕКЦІЯ........
ЛЮБОВ ТА ЕРОТИКА, ЖІНКИ І ЧОЛОВІКИ
Теми: Що таке сонячна еротика? Що таке темна еротика? Що таке ерополітика і чому вона шкідлива? Образ Дон Жуана в культурі – Тирсо де Моліна, Мольєр, Моцарт, Гофман, Леся Українка. Образ «фатальної жінки» в культурі. Що таке патріархальність в літературі? Жінка обожнювана і зневажена: кейс Альми Малер.

Джерела: Казанова, «Історія мого життя». Тирсо де Моліна, «Севільський ошуканець». Леся Українка, «Камінний господар». Артур Шніцлер, «Сновидна новела». Альма Малер, мемуари. Юрій Косач «Володарка Понтиди».

Епохи: бароко, рококо, романтизм, fin de siècle, ХХ століття.
10.06.........7 ЛЕКЦІЯ..........
НАСИЛЬСТВО ТА НІЖНІСТЬ
Теми: чому люди люблять насильство? Що таке романтизація насильства? Чому люди хочуть іти на війну? Що таке ніжність? Чи може тендітність (fragility) бути чеснотою? Європа як проєкт звуження простору для насильства.

Джерела: Аґатон, «Молоді люди сьогоднішнього дня». Джозеф Конрад, «Серце темряви». Чак Поланік, Fightclub. Софія Андрухович, «Амадока», Джонатан Літтел «Ласкаві», Маріанна Кіяновська, «Бабин Яр. Голосами»

Епохи: fin de siècle, Друга світова війна, сучасність.
17.06...........8 ЛЕКЦІЯ..........
ЛІТЕРАТУРА І ПОЛІТИКА
Теми: Чому слова можуть вбивати? Чому письменники і філософи часом підтримують тоталітаризм? Що таке фашизм, нацизм, расизм та комунізм? Чи можуть вони повторитися?

Джерела: Джордж Оруел, «1984», Леон Фейхтванґер, «Москва в 1937», Андре Жид, «Повернення в СРСР», Артур Кестлер, «Темрява опівдні», Мирослав Маринович «Всесвіт за колючим дротом»

Епохи: ХХ і ХХІ століття.
24.06........9 ЛЕКЦІЯ.........
УКРАЇНА ТА ЄВРОПА
Теми: Європа як звуження простору для насильства. Україна: «незавершений проєкт» звуження простору для насильства. Україна і латинська культура. Україна і Рим. Україна і романтизм. Україна і просвітництво. Україна і ХХ століття. Європа та Україна сьогодні. Підсумки.
ЛЕКТОР КУРСУ
ЧЕКАЄ НА КУРСІ
ЩО ВАС
Філософ, письменник, журналіст, доктор політичних студій (Франція), кандидат філософських наук (Україна), директор з аналітики "Інтерньюз-Україна", старший викладач НаУКМА. Автор книг "Далекі близькі" (2015), "Ловець океану" (2017), "Плинні ідеології" (2018), "Оповідач і філософ" (2011). Головний редактор UkraineWorld.org. Член PEN-Ukraine, член наглядової ради Українського інституту при МЗС України, член правління МФ "Відродження", автор і ведучий програм "Світ" (2015-2019) та "Україна розумна" на Hromadske.ua. Лауреат премії Шевельова (2018), лауреат премії Книжка року – 2018 (нонфікшн), Книжка року – 2018 (політологія), Книжка року – 2015 (українська гуманітаристика).
ВОЛОДИМИР ЄРМОЛЕНКО
"Розуміння себе, своїх думок та емоцій – це завжди розмова. Я пропоную розмовляти з класиками – людьми, яких від нас віддаляють сотні й тисячі років та кілометрів. Чому? Бо найкраще себе розумієш у подорожі. У зустрічі з тим, хто на тебе не схожий. Або, попри таку несхожість, виявляється дуже близьким."

— Володимир Єрмоленко
........................"Розуміння себе, своїх думок та емоцій – це завжди розмова. Я пропоную розмовляти з класиками – людьми, яких від нас віддаляють сотні й тисячі років та кілометрів. Чому? Бо найкраще себе розумієш у подорожі. У зустрічі з тим, хто на тебе не схожий. Або, попри таку несхожість, виявляється дуже близьким."

— Володимир Єрмоленко
ЩО ВИ ОТРИМАЄТЕ ВІД КУРСУ
ОТРИМАЄТЕ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ
ЩО ВИ
Більш глибоке усвідомлення власних цінностей, переконань і почуттів.
Знайомство з ідеями найвідоміших філософів та письменників.
Досвід ведення інтелектуальної дискусії у дружньому товаристві.
ФОРМАТ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Лекція трансюється наживо з простору Культурного Проекту.

Після оплати ви отримаєте лист з докладним описом як буде відбуватися онлайн-навчання та посиланням на особистий кабінет, де з'являться відео лекцій.

Ви зможете переглядати лекцію у зручний для вас час у своєму ритмі. Доступ до лекції буде відкритий для вас протягом року.
АБОНЕМЕНТИ
ПОВНИЙ КУРС
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
1800₴
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
200₴
ОДНА ЛЕКЦІЯ
При покупці повного курсу Ви отримуєте можливість придбати будь-який інший курс весняного сезону зі знижкою 20%
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
ПОВНИЙ КУРС
ОДНА ЛЕКЦІЯ
Назад
Гастрономічні шедеври літератури
Одна лекція, офлайн-навчання
600
грн.
Оберіть лекцію
Щоб придбати декілька лекцій, додайте по одній лекції в корзину і потім оплачуйте замовлення.

ВСІ ЛЕКЦІЇ:

11.04 1 ЛЕКЦІЯ Найвідоміше в історії літератури тістечко
Тістечко, яке навчило літературознавців бачити їжу в тексті. Що говорять про їжу письменники. Що спільного у читання та харчування. Чому у Рабле їжі більше, ніж у Шекспіра. Найпопулярніші гастрономічні образи в літературі. П'ять функцій харчових описів у тексті. Традиції гастрономічного гумору, еротики та насилля в літературі. Чи можна вважати кулінарні книги літературою.

18.04 2 ЛЕКЦІЯ Бенкети і гастрономічні авантюри у Давньоримській літературі
Гастрономічна поезія Стародавнього Риму. Ласуни та кухарі у комедіях Плавта. Бенкет Тримальхіона із «Сатирикону» Петронія. Харчування у «Золотому віслюку» Апулея. Кулінарна книга Апіція.

25.04 3 ЛЕКЦІЯ Літературні ігри з їжею в Середньовічній Європі
Літургія п'яниць та бенкети святих. Суперечка вина та пива. Кокань – харчова утопія. Пекельна гастрономія. Жінки-ненажери, монахи-ласуни, голодні крадії та інші народні жарти.

02.05 4 ЛЕКЦІЯ Харчова епопея Франсуа Рабле
Ренесансне тіло та його апетити. Їжа в карнавальній культурі. Гаргантюа та Пантагрюель – гастрономічні велетні. Пригоди черева та поетика нутрощів у романі Рабле. Вражаючі бенкети та кулінарні вишукування ренесансних кухарів.

09.05 5 ЛЕКЦІЯ Тіль Уленшпігель і фламандський гастрономічний патріотизм
Ярмарок, корчма та стіл – з живопису в літературу. Знамениті чорна та біла ковбаси Уленшпігеля. Літературний beer guide Бельгією. Як ненажера з грішника став народним улюбленцем. Вафлі – streetfood XVIІ століття.

16.05 6 ЛЕКЦІЯ Французькі письменники препарують смак
Гастрономічні насолоди та страждання маркіза де Сада. Александр Дюма і його кулінарний словник. Від «Фізіології смаку» до філософії їжі. «Альманах гурманів» – гастрономічний літопис Парижа.

23.05 7 ЛЕКЦІЯ Харчовий консерватизм та кулінарна ксенофобія в українській літературі
Козацькі застілля в «Енеїді». Старосвітські борщі vs мерзенний чай. Микола Гоголь: від миргородської кухні до петербурзької столової. Гастрономічні мемуари Григорія Квітки-Основ'яненка. Рецепти макарун від стародубського полковника.

30.05 8 ЛЕКЦІЯ Дікенс: екскурсія гастрономічною Англією
Вікторіанська кулінарна мораль. Сніданки та вечері героїв «Посмертних записок Піквіцького клубу». Ситі та голодні англійці. Літературні загравання з канібалізмом. Кетрін Дікенс та її колекція рецептів. Кулінарний бестселер місіс Бітон.

06.06 9 ЛЕКЦІЯ Експерименти з їжею та російський літературний авангард
Маніфест футуристичної кухні. Винайдення гастрономічної метафори в авангардній поезії. Володимир Маяковський – співець обідів та чаю. Харчовий бруталізм в поезії Миколи Заболоцького. Абсурдна кулінарія Володимира Сорокіна.
Назад
Гастрономічні шедеври літератури
Одна лекція, онлайн-трансляція
200
грн.
Оберіть лекцію
За день до початку лекції ви отримаєте лист з посиланням на онлайн-трансляцію.

Щоб придбати декілька лекцій, додайте по одній лекції в корзину і потім оплачуйте замовлення.

ВСІ ЛЕКЦІЇ:

11.04 1 ЛЕКЦІЯ Найвідоміше в історії літератури тістечко
Тістечко, яке навчило літературознавців бачити їжу в тексті. Що говорять про їжу письменники. Що спільного у читання та харчування. Чому у Рабле їжі більше, ніж у Шекспіра. Найпопулярніші гастрономічні образи в літературі. П'ять функцій харчових описів у тексті. Традиції гастрономічного гумору, еротики та насилля в літературі. Чи можна вважати кулінарні книги літературою.

18.04 2 ЛЕКЦІЯ Бенкети і гастрономічні авантюри у Давньоримській літературі
Гастрономічна поезія Стародавнього Риму. Ласуни та кухарі у комедіях Плавта. Бенкет Тримальхіона із «Сатирикону» Петронія. Харчування у «Золотому віслюку» Апулея. Кулінарна книга Апіція.

25.04 3 ЛЕКЦІЯ Літературні ігри з їжею в Середньовічній Європі
Літургія п'яниць та бенкети святих. Суперечка вина та пива. Кокань – харчова утопія. Пекельна гастрономія. Жінки-ненажери, монахи-ласуни, голодні крадії та інші народні жарти.

02.05 4 ЛЕКЦІЯ Харчова епопея Франсуа Рабле
Ренесансне тіло та його апетити. Їжа в карнавальній культурі. Гаргантюа та Пантагрюель – гастрономічні велетні. Пригоди черева та поетика нутрощів у романі Рабле. Вражаючі бенкети та кулінарні вишукування ренесансних кухарів.

09.05 5 ЛЕКЦІЯ Тіль Уленшпігель і фламандський гастрономічний патріотизм
Ярмарок, корчма та стіл – з живопису в літературу. Знамениті чорна та біла ковбаси Уленшпігеля. Літературний beer guide Бельгією. Як ненажера з грішника став народним улюбленцем. Вафлі – streetfood XVIІ століття.

16.05 6 ЛЕКЦІЯ Французькі письменники препарують смак
Гастрономічні насолоди та страждання маркіза де Сада. Александр Дюма і його кулінарний словник. Від «Фізіології смаку» до філософії їжі. «Альманах гурманів» – гастрономічний літопис Парижа.

23.05 7 ЛЕКЦІЯ Харчовий консерватизм та кулінарна ксенофобія в українській літературі
Козацькі застілля в «Енеїді». Старосвітські борщі vs мерзенний чай. Микола Гоголь: від миргородської кухні до петербурзької столової. Гастрономічні мемуари Григорія Квітки-Основ'яненка. Рецепти макарун від стародубського полковника.

30.05 8 ЛЕКЦІЯ Дікенс: екскурсія гастрономічною Англією
Вікторіанська кулінарна мораль. Сніданки та вечері героїв «Посмертних записок Піквіцького клубу». Ситі та голодні англійці. Літературні загравання з канібалізмом. Кетрін Дікенс та її колекція рецептів. Кулінарний бестселер місіс Бітон.

06.06 9 ЛЕКЦІЯ Експерименти з їжею та російський літературний авангард
Маніфест футуристичної кухні. Винайдення гастрономічної метафори в авангардній поезії. Володимир Маяковський – співець обідів та чаю. Харчовий бруталізм в поезії Миколи Заболоцького. Абсурдна кулінарія Володимира Сорокіна.
ВИНИКЛИ ЗАПИТАННЯ?
ЗВ'ЯЖІТЬСЯ З НАМИ!
ЧЕКАЄ НА КУРСІ
ЩО ВАС
(095) 493 04 04
(044) 200 85 85
info@culturalproject.org

FACEBOOK INSTAGRAM TELEGRAM
ІНШІ КУРСИ ВЕСНЯНОГО СЕЗОНУ
Click to order
Cart
ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ
Total: 
ОСВІТНЯ ОРГАНІЗАЦІЯ
КУЛЬТУРНИЙ ПРОЕКТ

(095) 493 04 04
(044) 200 85 85
info@culturalproject.org

ОСВІТНЯ ОРГАНІЗАЦІЯ
КУЛЬТУРНИЙ ПРОЕКТ

(095) 493 04 04
(044) 200 85 85
info@culturalproject.org